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Autenticità nella gastronomia veneziana
2024/2025 ZILIO, ARIANNA
Co-branding between food and luxury fashion. Is this collaboration appealing for the final consumer?
2023/2024 CENTAZZO, SIRIA
Communicating luxury values in the digital age: an analysis on Instagram and TikTok
2024/2025 COSMAI, CAMILLA
DIGITAL E SOSTENIBILITA’ NELLE AZIENDE AGROALIMENTARI
2024/2025 CHERUBIN, ALESSIA
Il cibo come spazio valoriale: autenticità e sostenibilità nella costruzione dell'esperienza ristorativa contemporanea.
2024/2025 SKENDAJ, MARTINA
Il ruolo di social media e fake news nelle scelte di consumo alimentare: analisi delle percezioni e del comportamento dei consumatori
2023/2024 CARRARA, ANDREA
Il turismo enogastronomico e sostenibile - Una ricerca sul comportamento dei turisti di Venezia
2023/2024 MARIN, CHIARA
La ristorazione tradizionale e l’importanza degli ingredienti locali: Analisi dei ristoranti sul territorio dei Colli Euganei
2023/2024 GALEAZZO, VITTORIA
Luxury brands in the 21st Century: navigating ever-changing consumer demands A case study on LVMH
2023/2024 GIROTTO, MARIA
Strategic Repositioning of Bauli and Motta Brands: Leveraging Communication to respectively Reinforce and Build Brand Equity in Mainstream and Premium Markets
2023/2024 BULGARI, FRANCESCA
The power of phygital: how AI and digital strategies are reshaping Event Management
2024/2025 MARZORATI, FEDERICA
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