Sfoglia per Relatore
Mostrati risultati da 1 a 8 di 8
Analisi contrastiva degli errori commessi dagli apprendenti italofoni di cinese L2 nell’uso delle strutture di durata: uno studio sperimentale
2023/2024 NOBILE, GIACOMO
Code-mixing in Chinese advertisement : an analysis of bilingual advertising in Mainland China and Hong Kong.
2024/2025 PAJNO, FEDERICA
Digital Marketing and Social Media's Impact on Eating Disorders: A Comparative Analysis of the Roots of Appearance Anxiety in China and the West
2024/2025 GIANFRANCESCO, CHIARA
Dislessia e apprendimento della lingua cinese come L1 e LS: un confronto tra studenti dislessici sinofoni e studenti dislessici italofoni
2024/2025 PADOVANO, ORNELLA
Linguistic and Strategic Challenges in Brand Naming in China: Volkswagen as a Case Study in the Automotive Sector
2023/2024 PORZIO, ALESSANDRA
Naming across borders, a study on brand localization in the chinese tech landscape
2023/2024 MISTRETTA, FEDERICO
Sulla punta della penna: il fenomeno del 提笔忘字 tíbǐ wàngzì. Uno studio sperimentale sull'amnesia dei caratteri.
2023/2024 EVANGELISTI, RACHELE
Western food and beverage companies in the Chinese market: challenges and strategies
2023/2024 VITALI, GIULIA
Mostrati risultati da 1 a 8 di 8
Legenda icone
- Accesso aperto
- Accesso riservato
- Embargo fino a