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Titolo Anno Autore file(s)
Applicazione dell'intelligenza artificiale al marketing 26-mar-2024 Patron, Sofia
THE ART OF AFFILIATION. Museums Membership Programmes: A New Classification For Lombardy, Piedmont and Veneto Regions. 18-ott-2022 Pasquali, Chiara
Blockchain Technology: uno strumento a supporto del Supply Chain Management 14-mag-2021 De Rossi, Edoardo
Building phygital experiences through optichannel retail. The future of luxury fashion stores. 3-nov-2021 Mogno, Sofia
"DAL FENOMENO DELL'OVERTOURISM AL TURISMO SOSTENIBILE NELLA REALTÀ VENEZIANA" 19-ott-2023 Acerboni, Mattia
Data Integration and Data-driven Evaluation for the Non-profit Sector. A study case: Response Innovation Lab 26-mar-2024 Scquizzato, Sofia
Digital Innovation in the Tourism Industry. How Robotics affects Travel, Tourism and Hospitality 14-mag-2021 Bordon, Federica
Digital Revolution: il fenomeno dei Big Data ed il nuovo volto del sistema finanziario italiano. 10-nov-2020 Pandolfo, Mattia
Digital transformation through e-commerce in SME's. A review of case studies in Veneto. 14-mag-2021 Bonato, Marta
Digital transformation – The movements of marketing and consumer behaviors towards digital platforms – Video streaming use case 14-lug-2022 Mai, Thi Xuan Huong
The digitalisation of the sales in a B2B company, the role of data analytics in the process and the case of Würth Italia 26-mar-2024 Pollano, Clara
Generative AI Unveiled: From Theory to Business Implementation 5-mar-2024 Errico, Gabriele
The impact of Digital Health on healthcare professionals: a case study 6-giu-2023 Montellato, Matteo
The Impact of Social Media Marketing Efforts (SMMEs) of Luxury Brands During the COVID-19 Pandemic on Consumers' Perception: The Case of Gucci 18-ott-2021 Botnari, Irina
Job in the digital age. A SLR on old and new knowledge, skills, and competencies. 18-ott-2021 Campigotto, Aurora
L'IMPATTO DELLE GENERATIVE AI NEL MONDO DI LAVORO E LA RIDEFINIZIONE DEL CONTESTO LAVORATIVO 5-mar-2024 Celotto, Riccardo
La gestione del brand nei musei: un'indagine sulla Brand Equity e il caso delle Gallerie dell'Accademia di Venezia 30-ott-2024 Nava, Beatrice
La pianificazione di marketing nelle organizzazioni culturali. Il caso dei “Gioielli Nascosti di Venezia”. 22-ott-2021 Michieletto, Giorgia
La strategia di comunicazione nel metaverso 26-ott-2022 Avian Salvadeo, Elisa
“L’utilizzo dei big data nel settore assicurativo: opportunità, rischi, problemi etici e limiti di uso”. 18-ott-2021 Alessi, Matteo
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